Pagina's

maandag 29 augustus 2011






33 opmerkingen:

Maria Therese zei

Gorgeous card sweetie ♥ And thanks for the tut-link ♥

Janneke zei

Wat een beauty Alina ;o)
Zo prachtig gekleurd!

Denise zei

This is gorgeous and such a lovely idea.
Hugs
Denise xx

Theresa zei

Alina, this is lovely. Such a different style for you. I love the tri-fold and the pockets. Fabulous!!

m@deliefjuh zei

super gaaf zeg! wauw!

Sanne zei

Wat is ie leuk! Echt een leuk idee en prachtig uitgewerkt! Deze stempel is inderdaad erg gaaf!

Liefs Sanne

Bernadet zei

supergaaf Alina!!!

Judith zei

Mooi weer hoor!
Het papier vind ik ook super.
Kortgeleden heb ik ook dat papier gekocht op een blokje en is nu, jammer genoeg, al bijna op. :-)

groetjes Judith

Mary zei

Erg mooie kaart. Leuk idee als je een 'geld'kaart gaat maken!! Ik ga deze opslaan in mijn ideeen-boekje. Mooi al je accenten!
Groetjes Mary

Irene zei

Toepasselijker had je het NIET kunnen maken Alina, wat zal je vriendin SUPER blij zijn !!

Groetjes, Irene

Durvina zei

Wat is deze:mooi, gaaf, cool, super, leuk, vrolijk en wat kan ik nog meer verzinnen.
Gewoonweg TOPPIE!

liefs, Durvina

sandra_w zei

Superleuk Alina!!!!

San x

Andrea zei

OOOOOhhh prachtig,
het lijkt wel een kadootje
groetjes andrea

Marga zei

Hij is weer super Alina, daar zal je vriendin blij mee zijn.

Groetjes Marga

Unknown zei

Prachtig Alina heel leuk om zo kado tedoen met geld.

Lieve groetjes Suze

arjette zei

Woowww geweldig zeg, wat is die gaaf!!!!! Welk merk papier is dat?

gr. arjette.

Ellen zei

Heel leuk idee!

femke zei

heey alina,

het is een prachtige vlop geworden en het idee sla ik toch wel ff op (als dat mag tenminste want zoiets is altijd bruikbaar)echt supergaaf.

groetjes femke

José zei

Supergaaf! Wat een bewerkte kaart/envelop zeg. Super om dit te krijgen. Erg mooi papier en die bloemen blijven helemaal super. MFT toch?! Onwijs leuke stempel en natuurlijk weer perfect ingekleurd!
Topper.
Groetjes, Jose

Marijke zei

Jaaaaaaaaaaa, weer supermooi! Leuk model de kaart/vlop en gaaf papier en erg leuk stempeltje.
Groetjes, Marijke en Chantal

Cordine zei

Super mooi!!!
Groetjes
Cordine

Trudy zei

Wat een prachtige kaart is dit weer Alina!!
Groetjes Trudy

nicolet zei

Wat een leuk weggevertje zo!
Groetjes Nicolet

Knutsel en Zo zei

Ik schrok een beetje toen ik je kaartje zag! Alina heeft geen stempel gebruikt. Maar gelukkig was daar de verrassing in het midden van het envelopje. Net als altijd geweldig ingekleurd en helemaal in "Alina stijl". Ik vind het een superleuk en mooi envelopje en ga hem zeker onthouden om ook eens te maken.

Groetjes, Karin

greet zei

Wat is dit superleuk!
Heel mooi "envelopje"om geld in te geven en de superleuke digi.....wat heb je haar weer prachtig ingekleurd.

Groetjes Greet

Marlies zei

Een hele mooie kaart, heel leuk model, leuke afbeelding en super details!
groetjes, Marlies

Nathaly zei

Alina, wat SUPER MOOI!!! Jeetje wat een pracht. Dit ga ik absoluut een keer liften. Geweldig gemaakt. Nathaly

Gerrittina zei

In eerste instantie dacht ik hè, dat is niet jouw stijl. Maar dat was alleen nog maar de voorkant. Ha ha. Ik vind het een super mooie kaart geworden. Net weer even iets anders dan anders. Wat zal je vriendin hier blij mee zijn.

Gr. Gerrittina

Renata van Miltenburg zei

Gaaf modelletje, top papier, super digi en ook de aankleding is weer helemaal Alina (over het kleurwerk heb ik het niet eens meer LOL)!

Liefs, Renata

Cornelie zei

Wat weer een super geheel zeg! Zo mooi weer allemaal op elkaar afgestemd!! Super1
Groetjes Cornelie

Josee zei

Wowwwwwww, prachtig Alina!!!!

Sinikka zei

Een super mooie kaart Alina. Toen ik de voorkant zag dacht ik ...euh geen afdrukje. Maar dat heb je dus verstopt.
Lieve groetjes Sinikka

Anoniem zei

Waouh
It's just MAGNIFIQUE ;o)
Amitiés
Rachel (r_me@windowslive.com)