Pagina's

maandag 15 september 2014

50



Voor de beste vriend van mijn man, die vandaag 50 is geworden, heb ik dit kaartje gemaakt. Hij is echt iemand die altijd iets aan het repareren is en zijn gigantische schuur lijkt op een gereedschapswinkel. Ingekleurde afdrukjes vind hij niks, maar ik had gelukkig deze MFT Die-namics Tools en de mooie kurk die ik ooit van Carmen heb gekregen en ik heb voor hem dit kaartje gemaakt.
Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.

I've made this card for my husband's best friend.
Thank you again for stopping by and the lovely comments.




12 opmerkingen:

Ellen zei

Geweldig dat gereedschappen tegen de kurken achtergrond! Lekker stoer.

jolanda zei

leuke kaart

annemarie zei

oooh helemaal geweldig alina, een echte mannenkaart. super dat kurk op de achtergrond, maakt het helemaal af.

groetjes annemarie

femke zei

heey alina,

een supergaaf mannenkaartje is het geworden!!! dat stuk kurk vind ik super.

groetjes femke

Durvina zei

Heel gaaf!!

liefs, Durvina

Renate zei

Wauw! Dit heb je kei gaaf gemaakt zeg. De tools zijn echt heel stoer.

-xies- Renate.

Wybrich zei

Super leuke kaart Alina!
En dat kurk heb ik ook nog...zat in een cardkit van Carmen.

Judith zei

Daar is dus over nagedacht, leuk, stoer en heel attent!

Yvonne zei

Super gaaf Alina! Zoals al jouw kaartje trouwens.
liefs Yvonne

rian zei

supppper kaart Alina,
en het gereedschap blijft erg leuk
groetjes rian

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Alina de kurk op kaart vind ik heel leuk er bij.Groetjes Joke

Sarah - Crea S zei

Tof kaartje Alina! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/