Pagina's

zaterdag 29 november 2014

Congrats and Get Well...









 Ik had deze twee kaartjes ook gemaakt voor twee vriendinnen: de ene was jarig, de andere flink verkouden. Het papier is van Boekenvoordeel.
Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties. Fijn weekend!


These two cards are for two lovely friends: one of them celebrated her birthday yesterday and the other one has caught a very bad cold. 
Thank you again for stopping by and the lovely comments and have a nice weekend!







12 opmerkingen:

Ellen zei

Oh, deze zijn leuk! Prachtig door de witte achtergrond en de witte bloem. Ga ik beslist onthouden om te liften ;)

sandra_w zei

Twee prachtige kaarten Alina!

Dina zei

Wat een prachtige kaarten , bedankt voor de inspiratie

Magda zei

O Alina, wat vind ik deze geweldig mooi!!!!
Fijn weekend!
Magda

rian zei

Erggggg mooi hoor
Groetjes rian

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele mooie warme kaarten Alina. Gaaf met die bloemen en tekst als blikvanger...heel mooi...
Lieve groetjes Miranda

Mary zei

Fijn dat je 'probleem' met de windmolens zijn opgelost.......je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt...ik kijk dus al uit naar het resultaat haha
Je twee kaartjes van vandaag zijn erg leuk!! Al de stansjes die je hiervoor hebt gebruikt komen prachtig tot hun recht!
Fijne zondag, groetjes Mary

femke zei

heey alina,

2 prachtige kaartke zijn het geworden!!! gave stanzen heb je weer gebruikt.

groetjes femke

Kreatief met Maria zei

Heel mooi Alina. Wat fijn dat het gelukt is met de windmolen(deze had ik niet in mijn assortiment).
Groetjes Maria

Cornelie zei

Oh, mooi zeg! Ben helemaal weg van de tweede!!

Kort og Søm zei

Gorgeous cards :)

Gerrittina zei

Ze zijn erg mooi!!