Pagina's

zaterdag 9 mei 2015

Congrats en HB2U


Ik heb dit kaartje enkele weken geleden voor mijn broertje gemaakt. Afgelopen winter is hij elk weekend gaan skiën en hij heeft ook nieuwe ski boots gekocht. Deze digi stempel van JustInkLined was precies wat ik nodig had voor zijn verjaardagskaartje:







En het tweede kaartje werd door mijn nichtje besteld voor haar vriend die gitaar speelt in een band. Ik heb de leuke ''Johan'' van Mo Manning ingekleurd met Prisma potloden. Ik heb bijna dezelfde kaart enkele jaren geleden gemaakt, maar deze vind ik mooier:


Een hele fijne moederdag!
En bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.


Two cards I've made lately, the first one for my brother, the second one for my cousin's friend, who plays guitar in a band.
Thank you again for stopping by and the nice comments.





13 opmerkingen:

Irene zei

Wat een fantastische persoonlijke kaarten door die gave stempels en jouw oog voor detail!!

xx Irene

Ankie vd Polder zei

Ze zijn allebei mooi, maar de eerste met die schoenen vind ik echt heel gaaf. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Judith zei

Wow, Alina, ik val bijna van mijn stoel bij het zien van weer twee GEWELDIG MOOI ingekleurde stempelafdrukken! Ik ben altijd onder de indruk van jouw kleurwerk. Echt fantastisch!!!

rian zei

ohhh alina wat laat je weer twee schitterende kaarten zien allebei met een geweldig ingekleurde stempel.
groetjes rian

Mary zei

Het zijn twee super mooie kaartjes....je inkleurwerk is echt zo groots!!
Wat zullen de ontvangers blij zijn met zulke persoonlijke kaarten!
Jij ook fijne moederdag!!

annemarie zei

twee fantastische kaarten Alina, super mooi gekleurd en heel persoonlijk. Johan van Momanning is wel heel gaaf.
voor jou ook een fijne moederdag.

liefs Annemarie

martina's kaartjes zei

wauw, hele knappe, stoere verjaardagskaartjes ! mooi !
grtjs,martina
x

Alanna zei

What fun and unique images.
Great cards as always.

Unknown zei

Wat een leuke jongenskaarten Alina, als ik jouw kaarten zie wil ik ook weer met potloden gaan kleuren, maar ik heb mijn Derwents aan mijn dochter gegeven. Als ik zou willen beginnen met potloden, welke zou jij dan aanraden? Misschien ook in combinatie met mijn copics? En op welk papier kleur jij?

Groetjes,
Renata

sandra_w zei

Geweldig mooi Alina!!

Kreatief met Maria zei

Wauw, schitterend. Geweldig mooi ingekleurd Alina.
Groetjes Maria

Pop's Cards zei

Hi sweetie, these are both stunning, I love the colours, huggles Pops x x

Colinda zei

Gave kaarten, lekker stoer!!
Een fijne week,
Colinda