Pagina's

woensdag 20 december 2017

Thanks!


Dit kaartje is onderweg naar een vriendin, die mij geholpen heeft met een opdracht. 

Ik wil jullie bedanken voor de mooie kerstkaarten die ik heb ontvangen, de ene mooier dan de andere! Dit jaar heb ik het anders gedaan: mijn zelfgemaakte kerstkaartjes zijn vandaag op de post gegaan en ze zijn onderweg naar kanjers die helaas de Kerst in het ziekenhuis moeten doorbrengen; ik volg hun Facebook pagina al een tijdje, ik heb de afgelopen 7-8 maanden al veel kaartjes gestuurd (meestal mijn La-La Land kaartjes, ik had echt zo veel!) en ik ga zo door.




Made it for a dear friend.
Thank you again for stopping by and the nice comments.




4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal mooi is deze geworden !
grtjs,martina
x

Annemarie en Merit zei

Wat een lief kaartje, leuke papiertjes!
Groetjes, Merit en Annemarie

Irene zei

Mooi, warme tint papier en die bloem is en blijft zo leuk!
Mooi initiatief maar begrijp ik het nu goed dat er dit jaar dus geen Alinaatje zal pronken aan onze deur???

xx Irene

Ellen zei

Wat een pracht kaart. Het is wel duidelijk dat jij gek bent op kaartjes met letters ;-) Mooi idee van de kerstkaarten.